نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

لیست مازاد استقلال نه تکذیب شد نه تایید

  • کد خبر: ۹۳۲۴۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
لیست مازاد استقلال نه تکذیب شد نه تایید
فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با پدیده مشهد مدعی شده در نیم فصل درباره ورودی‌ها و خروجی‌ها تصمیم خواهد گرفت. او وجود لیست مازاد را نه تایید کرده و نه تکذیب.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی براین باور است که باید در نیم فصل درباره لیست تیمش تصمیم بگیرد. این اواخر شایعات متعددی درباره خروجی‌های استقلال منتشر شده که سرمربی استقلال برای حفظ آرامش در تیمش ترجیح می‌دهد فعلا پیرامون این موضوع حرفی به میان نیاورد: «ما نه لیست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می‌خواهیم تصمیم بگیریم. همه تمرکزمان روی بازی‌های باقی مانده است و هیچ صحبتی هم نکردیم. ان شاالله در نیم فصل تصمیم می‌گیریم چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم و اگر نیاز باشد چه بازیکنی از جمع ما جدا می‌شود.» سرمربی استقلال درحالی این جملات را به زبان آورده که گفته می‌شود او قصد دارد بازهم بازیکن خارجی به خدمت بگیرد. دز میان بازیکنان کنونی نیز به نظر می‌رسد جدایی رشید مظاهری قطعی شده باشد. برخی دیگر از بازیکنان مانند محمد آزادی، سعید مهری و یکی، دو بازیکن دیگر نیز جایگاه آن چنان با ثباتی در استقلال ندارند واحتمال حذف‌شان از لیست نیم فصل دوم بسیار زیاد است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->